Kondensator valg ?

Hej, i kloge mennesker

Jeg har sagt ja til at reparere en lader til en autocamper

Der er 2 kondensatorer der skal udskiftes, jeg kan bare ikke gennemskue hvad jeg skal vælge. MKT, MKP og polypropylen osv siger mig intet. Anvisningerne i linket, siger at det skal være Wima MP3-X2, men jeg kan ikke finde en forhandler der har dem, og tænker at der må være et alternativ ?

Mvh Martin

Reply to
Martin Bjerre

Hej Martin

Hvis du ikke køber dem hos Farnell som har dem, ja så kan du jo finde data på dem på Farnell's hjemmeside.

Mvh

"Martin Bjerre" skrev i meddelelsen news:5102b1d9$0$293$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

[...]

Fik du fat i 2 kondensatorer, ellers kan jeg kan du afhente 2 stk tæt på Bjerre ved Horsens.

Hilsen Ejner

Reply to
Ejner Jensen

Martin Bjerre skriver:

Kiggede du hos Elfa i Århus?

Jeg tog chancen, og fik dem faktisk ved Elfa. Spørgsmålet gik mest på hvilken type jeg skulle kigge efter, men jeg fandt nogle andre "X2" og tog chancen :) Klaus: Det der "kom-hjem-lys-pwm-halløj" du ville se resultatet af, er endelig monteret på bilen. Så en dag jeg kører forbi (dagligt) er du velkommen til at se resultatet :)

Martin

Reply to
Martin Bjerre