Kondensator valg ?

Hej, i kloge mennesker

Jeg har sagt ja til at reparere en lader til en autocamper
http://www.t4-wiki.de/wiki/Netzger%C3%A4t

Der er 2 kondensatorer der skal udskiftes, jeg kan bare ikke gennemskue hvad
jeg skal vælge. MKT, MKP og polypropylen osv siger mig intet. Anvisningerne
i linket, siger at det skal være Wima MP3-X2, men jeg kan ikke finde en
forhandler der har dem, og tænker at der må være et alternativ ?

Mvh
Martin

Re: Kondensator valg ?
Hej Martin

Hvis du ikke køber dem hos Farnell som har dem, ja så kan du jo
finde data på dem på Farnell's hjemmeside.

http://dk.farnell.com/wima/mp3-0-47uf-20-250v/capacitor-class-x2-0-47uf/dp/1006062

Max

Re: Kondensator valg ?

"Martin Bjerre"  skrev i meddelelsen

[...]

Fik du fat i 2 kondensatorer, ellers kan jeg kan du afhente 2 stk tæt på
Bjerre ved Horsens.

Hilsen Ejner

Re: Kondensator valg ?
Martin Bjerre skriver:

Kiggede du hos Elfa i Århus?
https://www.elfaelektronik.dk/elfa3~dk_da/elfa/init.do?item65%-109-82&toc19%373

Re: Kondensator valg ?

Jeg tog chancen, og fik dem faktisk ved Elfa. Spørgsmålet gik mest på
hvilken type jeg skulle kigge efter, men jeg fandt nogle andre "X2" og tog
chancen :)
Klaus: Det der "kom-hjem-lys-pwm-halløj" du ville se resultatet af, er
endelig monteret på bilen. Så en dag jeg kører forbi (dagligt) er du
velkommen til at se resultatet :)

Martin

Site Timeline