kondensator til el hegn??

Hejsa

Jeg har et print til et el hegn, hvor der sidder en hel masse kondensatore
tror jeg det er. Dette er hvad der står på dem:

420V
593-PH
9114

Der sidder der 15 stk af, og de er alle flækket..

På den anden side af printet sidder der 3 stk af disse:

75V
593-PH
8945

Jeg har været i radio skuret uden held.
Er der nogle af jer der ved hvad det er og hvor de kan skaffes??
Og til hvilken pris?? Er der evt nogle af jer der ligger inde med dem, for
det er vist nogle gamle sataner....

På forhånd tak

/ carsten

Re: kondensator til el hegn??

Køb et nyt el-hegn - de er ikke dyre.
Så omfattende ødelæggelser kunne tyde på et lyn-nedslag.
/Morten

Re: kondensator til el hegn??

De har vist været ude for lynnedslag.?

Det er vanskeligt at gætte typen.
Hvilken form/farve/dimension/osv. har de.?   (Eller henvis til et
billede på Internettet)

Kig f. eks. hos Rifa: http://www.evox-rifa.com/europe/filmcap_top.htm

Det du har kan være Philips.  420 og 75V nominel spænding.

Det sidste tal er ret sikkert datokode.
Uge 14, 1991 og uge 45 1989.

Så "gamle" er de da heller ikke...
Medmindre du kan bevise at det ikke kan være årstal.

Jeg tvivler på at det er afgørende at finde eksakt de samme igen.

Mvh. Jørgen

Re: kondensator til el hegn??
okay takker....

Tror bare der skal købes et nyt så. Det er for en kollega... Så han må til
lommerne.. :)

/ carsten

kondensatore

Site Timeline