Kondensator påskrifter

Jeg har en kondensator som der står underlige ting på, jeg håber der er
nogen her som kan give mig et hint (google var ikke lige min ven her)

Det er en keramisk skivekondensator, omkring 15mm i diameter og 2mm tyk,
der står noget der ligner det her på den:
0.01P
1.6kV
Mexic<>

Jeg *ved* at det ikke er 0.01 pico F, så jeg gætter på at P'et er en
kode for temperator koeficient eller noget der ligner.

Størrelsen passer med nogle 10nF / 2kV kondensatorer jeg fandt hos Elfa,
så det er mit bedste gæt hvis der ikke er nogen der har bedre bud.

--
  Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk

Re: Kondensator påskrifter

efter denne side skulle det være
tolerancen i dette her tilfælde +100 procent -0 procent
kunne godt passe for en keramisk skive kondensator
http://xtronics.com/kits/ccode.htm

--
                    Venlig Hilsen
            Michael Meidahl Jensen