kondensator-mikrofon

HEJ

Se subj. Jeg mangler sådan 2stk til mit "live video fra modelfly projekt"

På et andet lille cam jeg har siddre der bare sådan en lille Ø6mm mic Det er noget i den stil jeg er ude efter, uden held....

Håber i kan hjælpe, det er lidt trist at kigge på billederne uden den rigtige lyd :O)

Hilsen B.Agerholm

Reply to
TT

[...]

De er ikke så svære at skaffe, Farnell har f.eks. nogle 10mm nogen. Ellers stjæl et par fra en skrottet ghettoblaster. Eller en mobilfon. Eller telefonsvarer. De sidder mange steder.

--
Ulrik Smed
Århus, Denmark

"TT" skrev i en meddelelse news:ci16as$2nuo$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

Der findes nogle møj billige computere microfoner som du kan strippe og bruge. Selve micen er vel ca 5mm i diameter så den passer fint i dit projekt, tror jeg.

mvh Anders Lund

Reply to
Anders Lund

OK, jeg må ud og se om jeg kan finde noget jeg kan "strippe".... ;O)

"Anders Lund" skrev i en meddelelse news:4144b8d1$0$241$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Reply to
TT