kondensator-mikrofon

HEJ

Se subj. Jeg mangler sådan 2stk til mit "live video fra modelfly projekt"

På et andet lille cam jeg har siddre der bare sådan en lille Ø6mm mic
Det er noget i den stil jeg er ude efter, uden held....

Håber i kan hjælpe, det er lidt trist at kigge på billederne uden den
rigtige lyd :O)

Hilsen B.Agerholm

Re: kondensator-mikrofon
[...]

De er ikke så svære at skaffe, Farnell har f.eks. nogle 10mm nogen. Ellers
stjæl et par fra en skrottet ghettoblaster. Eller en mobilfon. Eller
telefonsvarer. De sidder mange steder.

--
Ulrik Smed
Århus, Denmark

Re: kondensator-mikrofon

Der findes nogle møj billige computere microfoner som du kan strippe og
bruge. Selve micen er vel ca 5mm i diameter så den passer fint i dit
projekt, tror jeg.

mvh
Anders Lund

Re: kondensator-mikrofon
OK, jeg må ud og se om jeg kan finde noget jeg kan "strippe"....      ;O)