Kondensator ???

Davs med jer alle sammen.

Jeg har 2 kondensator som jeg ikke kan finde helt ud af. Det drejer sig om
størrelsen på dem.

Den ene der står følgende:

JK8234
M390
14/01
1553

og den anden står der følgende:

JK8332
M390
14/01
1302

Jeg håber at der er nogen der kan tyde dem og hjælpe mig.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Med venlig hilsen Thias Russell

Re: Kondensator ???

Du kunne hjælpe ved netop at angive størrelsen på dem.

Mål, farve, form, osv.

Og: Hvilken spænding er det sandsynligvis.?  10V DC eller 250V AC.?

Jeg kan gætte på at det er 390nF.
Af 2 forskellige serier. (typer) - De øverste 2 linier.

De 2 nederste linier er formentlig årstal og prod. kode.

Kvaliteten af svaren hænger sammen med kvaliteten af spørgsmålene.
Og dit var ikke ret godt.

Mvh. Jørgen

Re: Kondensator ???
Davs Jørgen.

Da der er koblet et 9 volt batteri til. Det skal siges at de volt går
igennem en spændings regulator så de bliver til 5 volt
Størrelsen, ja ikke ret stor ca. 5*4*2 mm håber det siger dig noget De er
firkantet og ja farven er grå/grøn/brun jeg ved ikke hvad man kalder denne
farve.

Men jeg er sikker på at du har besvaret mit spørgsmål 390nF da jeg ikke
kunne huske om det er nF eller pF man skriver det i.

Men kan du fortælle mere om det, så fyr løs.

Med venlig hilsen Thias Russell

Site Timeline