Komponent søges

Hej.

Jeg har et lille problem.

Hvis man har 3 signaler ( Analoge og mellem 10 mV - 100 mV ) som man gerne
vil måle på, på skift.

Eks
5 sek. fra signal 1
5 sek. fra signal 2
5 sek. fra signal 3
osv.

Findes der en kreds som kan løse dette problem !

Mvh Alan Olsen

Re: Komponent =?ISO-8859-1?Q?s=F8ges?=

En analog mux fex?

--
Med venlig hilsen/Best regards

   Roberto Saldo, Consultant, System Developer, M.Sc.

Re: Komponent søges

En 4051 eller 4052 C-Mos IC sammen med en tæller og en timer til at lave et
clock signal til tælleren.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Jeg har lige lavet en lille ilustation til dig, den kan ses her:
http://peteropfinder.dk/_newsbin/amux.html
Håber du kan bruge det.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Mvh Alan

Re: Komponent søges

1 stk. LM324 (eller helst ein cmosvariant) for å forsterka signala. Bruk 3
av 4.
1 stk. microcontroller med A/D (AVR 2343, 8 bein, 4 A/D ?)
        SoftUART
1 stk. MAX232.

HM

Re: Komponent søges
Jeg takker for alle svarene, men det undre mig at der ikke findes en kreds,
som vedhjælp at en modstand og en kondensator kan klare problemet. ( det er
et ønske at enheden er så lille som mulig.)

Mvh Alan

Re: Komponent søges
kreds,
er

Hvis det skal være meget småt kan det laves med en 8 pins uP (PIC12C508) og
en analog SW (4052). Begge komponenter kan skaffes som SMD og jeg vil tro at
printet kan laves mindre end 3*3 cm enkelt sidet eller mindre end 2*2 cm på
et dobbelt sidet print.

--
Hilsen
   Peter N Petersen