Kompetent person søges

Hej,

Jeg har et problem med min motorstyrede parabol.

Enten er det motoren der skal udskiftes...eller så er der brud på
ledningen fra min motorstyringsboks ud til motoren (aktuatoren?).

Er der nogen der kender en dygtig fagmand der kan komme ud og give et
tilbud på reparation?

Har brug for et navn og et telefonnummer.

Jeg bor i Aalborg.

Tak på forhånd.

Mvh Jakob

Re: Kompetent person søges

Når jeg søker etter parabol ålborg får jeg 23 treff på forretninger i
bransjen, skulle tro at noen av disse har de nødvendige kontakter.

Re: Kompetent person søges

Måske jeg kan hjælpe.
Send privat msg på eacon(at)eacon(dot)dk
Erik

Site Timeline