kold katode i et skab

Jeg vil meget gerne have et af disse pc neonrør indbygget i et glasskab.
Hvilke specifikationer skal den 220v -> 12v adapter jeg skal bruge have?

På disse katoderør sider der som regel et molexstik, findes der adaptere med
molexstik? Eller kan jeg selv "bare" lodde et på efter at have klippet
adapterens originale stik af?

På nogle rør står der noget om en inverter, hvad er det?

Mvh Jack

Re: kold katode i et skab

kold katholder skal have en høj spænding omkring 700V-1200V.
lav de der 230V om til 12V en inverter til 12V kan fås billigt i en
eletronik bix. så er ku kørende.

Jacob

Site Timeline