Kode på smd sikring

Sidder med en fladskærm hvor bagrundsbelysningen er holdt op med at virke.
Det lader til at noget der ligner en smd sikring, sidder lige ved siden af
indgangsstikket til højspændingskonverteren, er afbrudt.
På sikringen, der måler 1mm x 3mm,  står der kun FN, er der nogen der har en
anelse om værdien, eller skal jeg bare erstatte den med hvad jeg nu kan
fremskaffe.

/Morten Andersen

Re: Kode på smd sikring
en

Hey

KAn ikke lige hjælpe dig med størelsen, men der er 90% sikkert en grund til
den er stået af du skal finde først :) ellers må forsyningen der og pul
inverteren ud og forsyn den med en lap supply indtil den kører igen, tjek
hvor meget strøm den ca bruger med belastning og sæt ca sådan en sikring i
igen :)

Kasper

Re: Kode på smd sikring
til

Skide godt tip, med at tilslutte den til en spændingsforsyning med
strømbegrænsning, når nu jeg ikke kunne finde nogen anden fejl.
Nu spiller den igen. 1,4A@12V bruger baggrundsbelysningen, hvilket jeg
umiddelbart synes lyder rimeligt.

/Morten

Re: Kode på smd sikring
Hejsa

en

Måske kan du finde noget på den her link:
http://www.marsport.demon.co.uk/smd/mainframe.htm

Mvh Hauge

Site Timeline