Koble 24V pære til 240VAC - Page 2

Re: Koble 24V pære til 240VAC

Stor strøm... Kim har endnu ikke fortalt om det er en kontrollampe, der
skal hvae 25mA, eller noget til en standerlampe på måske 50-75watt. Men
når det fremføres at jerntabet i en transformer er for stort, kunne jeg
forestille mig at det er en meget LILLE lampe...

Bo //

Re: Koble 24V pære til 240VAC
Hej Bo

Jo, men du skal læse alle indlægene, han svarede mig sådan igår :)

"Me so blind. Jo, der er skam nogle gode muligheder nævnt - kan sagtens
modificere min knap til at indeholde diode."

Re: Koble 24V pære til 240VAC

-skarphjerne, der fik du mig. Jeg troede jeg havde fulgt med, og læst
alt, men jeg har overset noget, tak for hjælpen :-)