Knitterswitch med "dæksel"

Halløj

Vi har alle set de små switche der er i film, når helten lige skal affyre et
misil. Et lille låg vippes op, og der er så adgang til switchen som kan
aktiveres.
Men hvor finder jeg disse til penge der er til at betale ?

Re: Knitterswitch med "dæksel"

ELFA har en og jeg er helt sikker på at de meget gerne vil have dine
penge, dog kun hvis du har et CVR nr eller du tropper op i Århus:
https://www1.elfa.se/elfa3~dk_da/elfa/init.do?shop=ELFA_DK-DA#item35%-239-82 ;

Hvis du vil spare lidt penge og kan vente en postgang fra US, så har
Sparkfun også en:
http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?products_id92%78

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://www.openspaceaarhus.dk /

Re: Knitterswitch med "dæksel"

Nu ved jeg jo ikke hvad du mener med 'er til at betale' :-)

Men tante Hansen har varenummer 42211 samt 42212
Ellers så er dem fra USA som en anden henviser til meget billige.

--
Uffe Bærentsen

Re: Knitterswitch med "dæksel"

http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?products_id92%78

Søg på "armageddon" i diverse gadgetforretninger, det er en dims til USB.

http://stores.ebay.com/PARTSPIPE Søg på 'switch cover'.

/Bo.

Site Timeline