Klemrækker med forbindelse gennem alle rækker?

Hejsa

Jeg har en masse små ledninger jeg skal have samlet med den samme leder.
Normalt luser jeg klemrækkerne, men det er ved at være ret trivielt. Kan
man ikke få noget a'la e klemrække, men hvor alle rækkerne er forbundet
- og det skal selvfølgelig stadig være billigt og nemt :-)

//Søren

Re: Klemrækker med forbindelse gennem a lle rækker?

standard klemrækker for tavlemontage (tipisk for din-skinne) kan
påmonteres skinner til formålet

finn

Re: Klemrækker med forbindelse gennem alle rækker?

Har du evt. link? Jeg har kigget i et par netbutikker og ikke fundet
noget, men det kan jo vE6%re jeg ikke har kigget pE5% det rigtige :-)

//SF8%ren

Re: Klemrækker med forbindelse gennem a lle rækker?
nu er det 25+ år siden, men jeg mindes noget om phønix-klemmer som et af
fabrikaterne. Har lidt liggende, med nogle skinner så jeg skal lige
kigge i kælderen.
Men prøv spørgsmålet i .el gruppen, der sidder de som bruger dem.

finn

Re: Klemrækker med forbindelse gennem a lle rækker?
her er nogen (af de mere klodsede :)
http://dk.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=retrieveTfg&binCount72%&Ne42%94958064&Ntt=phoenix+contact&Ntk=I18NAll&Nr=AND (avl:dk,searchDiscon_dk:N)&Ntx=mode%

Re: Klemrækker med forbindelse gennem alle rækker?

Weidmüller:

<http://catalog.weidmueller.com/procat/Catalog.jsp ;jsessionid1F%79BED97E97A795674CBA0DC75977B6?productId=%28[prod53452793228087]%29&page=TechnicalInfoNode>

fås 'alle steder'.
--
OV1A Jens

 Whoever ordered pizza by fax, please clean the machine.

Site Timeline