Klar acrylplade

Hvor køber man acrylplade både i klar og sort??
Hvilke priser køber i dem til?

--
Venlig Hilsen
Greetings

Re: Klar acrylplade

Hvad har klar acryl med elektronik at gøre ?

Bo //

Re: Klar acrylplade

Til kabinetter etc.. Det er bare et gæt.   Huh..

/Lars

Re: Klar acrylplade
Hej Bo

Masser, jeg lavede f.eks. mine første print på acryl, for
over 35 år siden, med messingsøm og kobbertråd.

Mvh max

Re: Klar acrylplade

Jem og Fix har det til fornuftige penge ;)

Re: Klar acrylplade

Ja, eller enhver anden velassorteret tømmerhandel.

MVH
Bo Holmqvist

Min email: fjern det kinesiske islæt ;-)

Et site for N-folk: www.jernhesten.dk
1:1 billeder fra mine ture:
http://www.holmqvist.dk/Billedgalleriet/index.htm

Re: Klar acrylplade

Den skal bruges til at montere nogle dioder i
Dioder er elektronik altså spørger jeg i dk.teknik.elektronik

--
Venlig Hilsen

Preben Christensen

Re: Klar acrylplade

Dioder kan blive varme....... og måske smelte hullet større i pladen!

Torben

Re: Klar acrylplade
Hvis de først smelter en acryl-plade, så har du et konstruktionsproblem
--
  Calle.

Re: Klar acrylplade
+AD4- +ACI-Preben Christensen+ACI- +ADw-dunder+AEA-pc.dk+AD4- wrote in message
+AD4- news:42623757+ACQ-0+ACQ-223+ACQ-edfadb0f+AEA-dread12.news.tele.dk...
+AD4- +AD4- Hej
+AD4- +AD4-
+AD4- +AD4- Hvor k+APg-ber man acrylplade b+AOU-de i klar og sort??
+AD4- +AD4- Hvilke priser k+APg-ber i dem til?
+AD4-
+AD4- Hvad har klar acryl med elektronik at g+APg-re ?
+AD4-
+AD4- Bo //

Til f.eks. isolering af sp+AOY-ndingsforskelle frembragt elektronisk. Det turde
ikke kr+AOY-ve megen fantasi at forestille sig.
Karsten H. Jensen

OT: Klar acrylplade

Og så tror mange journalister stadig at man laver elektroniske kredse af
silicone. Så hvorfor ikke revolutionere markedet med en acryl-version  ;-)

/Anders

Re: Klar acrylplade

Ligesom nogle tror at dioder altid udsender lys.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Klar acrylplade

Er det ikke kun et spørgsmål om spændingen?

;-)

--
mvh Uffe

Re: Klar acrylplade

Korrekt ved den rigtige strøm og spænding lyser de fleste dioder, dog ikke
altid lige kompatibelt med montering i en acrylplade.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Klar acrylplade

Karsten, vil du ikek godt være sød og få styr på din newsreader ?

Re: Klar acrylplade

Jo, det vil gerne, men hvad eller hvordan? Du er fakisk den eneste, der
beklager dig. Lær mig, du vise guru.:-) <<spøg>> Tag mig i hånden og lad os
gå lyset i møde.
Karsten H. Jensen

Re: Klar acrylplade
Hejsa

Klaus brokker sig faktisk ret tit, det er hans kald i livet, samtidig med at
han ved alt om alt.

Men jeg har i hvert fald ikke problemer med at læse dit indlæg, så jeg tror
der er en der trænger til at justere sin reader, selvom du dog ikke bruger
standard-tegnsæt.

/Hauge

Re: Klar acrylplade

ROFL

Det tror jeg ikke, læs:
<http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&selm=IuA8e.113233%24Vf.4181100%40news000.worldonline.dk
Ser det ikke lidt underligt ud for dig ?

Re: Klar acrylplade

Jowjow da. Men ikke når jeg læser det i min primære reader, og det er den
jeg som oftest bruger, deraf navnet "primære reader" ;o)

/Hauge

Re: Klar acrylplade

Min reader brokker sig også...

--