KitchenAid KSM150 stoppet med at virke

Hej NG

Jeg håber i kan hjælpe mig.
Jeg ejer en KitchenAid KSM150 som plejede at virke. Motoren har altid haft
en lille mislyd på de lave hastighedstrin (nærmest en knitren når den kørte
rundt), Er det noget i kender til - evt. hvad det skyldes?

Nu er maskinen så helt stoppet med at virke. Da garantien desværre er
udløbet for sørgelige 3 uger siden vil jeg gerne selv prøve at skille den ad
først. Jeg mangler servicemanualen. Er det noget i kan hjælpe mig med?

Jeg håber på et positivt svar.

På forhånd tak.

--
Kenneth

Re: KitchenAid KSM150 stoppet med at virke

Det er måske ikke lige den rigtige gruppe.
Det kunne lyde som defekte kul. De burde kunne holde i 10 år. Så der er nok
også en defekt i motoren. Prøv at se på kullene.

Ove

Re: KitchenAid KSM150 stoppet med at virke

Hej Ove

Kullene ser fine ud.
Jeg har oprettet en ny tråd i dk.teknik.el

Kenneth

Site Timeline