Kit til tonedekoder

Hejsa

Jeg har nu bestilt SK1042 Tonegenerator. 250 Hz-16 kHz (www.brinck.dk) til
mit lille projekt. Nu mangler jeg bare et kit til en dekoder??? Er der en
der lige ved hvor jeg kan få et sådan sæt (til rimelige penge)???

Jeg hørte snak om en LM567 - men jeg er ikke erfaren med hvad der ellers
skal bruges - hjælp???

//Søren

Re: Kit til tonedekoder
Hej Søren

Prøv: http://www.ee.nmt.edu/~wedeward/EE382/SP00/NE_SE567.pdf Det er
Application Noten på dimsen, det er vist det du leder efter.

Hilsen

Svend Åge

Re: Kit til tonedekoder
hmmm - det forstår jeg mig ikke meget på! Jeg ville ønske jeg kunne finde
enten et byggesæt, eller en printtegning så jeg selv kunne lave det - alt
det med udregninger osv er jeg ikke i stand til!!!

til
en

Re: Kit til tonedekoder
Hej Søren,

Jeg har flyttet lidt rundt på linjerne her, kunne man evt. lokke dig til
at svare på samme måde (nedenunder) ? Så bliver det meget lettere at læse
det i sammenhæng :)

Hvad er det egentlig du vil have en tonedekoder til at kunne ?

En (PLL-baseret) tonedekoder har en centerfrekvens (den du detekterer og
faselåser på) og et fangområde (det frekvensområde hvor den begynder at
trække ind) der, i nogen grad, afhænger af dit komponentvalg.

Du har vel ikke gavn af en tonedekoder der fanger på hele området (250Hz
til 16kHz) ?

Så, Hvad skal den kunne ?

--
Venlig hilsen,