Kilerem

Hvor får man en "miniature" kileremme ca. 5-6 mm bred og lidt mindre i tykkelse ?

(Uden at skulle betale ekspeditionsgebyr flere gange remmens pris)

Mvh KS

Reply to
KS

Til hvad? Dette er en elektronik gruppe....

Det er vel bare et spørgsmål om at finde den dyr nok ;-)

/A

Reply to
Anders F

"KS" skrev i en meddelelse news:41c1d2b9$0$226$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Hej det gør du i en modelhobby butik, til fx fjernstyrede modeller oftest brugt til både med brændstof motoren, jeg bruger dem til mine både.

Torben

Reply to
Torben V. Mogensen