Kicad.

Hej.

Hvad jeg mon gør forkert når jeg får "pile" i diagrammet på
dk.binæer : riiaamp.
Nogle der har et godt forslag?
Jeg kan godt lave udlæg af det, men det irriterer mig at det ikke er OK.
På forhånd tak.

--
MVH
Finni

Re: Kicad.

Hvilke "pile"?

Ground symbolet ?

Re: Kicad.
 Hej Klaus.

Det er på GND på ben 4 af U1A
og VCC ben 8 på U1B.

--
MVH
Finni

Re: Kicad.

Der er fordi at delene er lavet forkert, der skulle selvfølgeligt ikke
være nødvendigt at specificere net på alle dele af den samme komponent.
Han der har lavet TL082 har lavet en fejl, det er kun ben 8 på A der er
"det rigtige" ben 8. Lige ledes med ben 4.
Slet power sumbolerne hvor der er en pil.

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Kicad.
Men det giver stadig en fejl, da alle ben skal være forbundet.
"Ignorieren und weiter machen" Kim Jong-il

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: Kicad.

--