Keypad 2x8 eller 4x4

Hej,

Er der nogen der kan anbefale et 2x8 eller 4x4 keypad til udendørs brug.
Gerne med en beeper/summer indbygget og et par LEDs.

Har googlet men alt jeg finder er til mod af pc... eller branddyre enheder
der er en del af en tyverialarm.
Findes der ikke noget "OEM" som er lige til at sætte på min MP ?

Kvalitet og holdbarhed kommer fremfor pris.
Hvad er godt til prisen ?
Gerne en dansk forhandler.

Anders

Re: Keypad 2x8 eller 4x4
Hej Anders

Skal du bare bruge et enkelt eller flere?
Skal det indeholde funktionalitet eller være "tomt"?

Nicolaj
Key Seven ApS

Re: Keypad 2x8 eller 4x4

En i første omgang.
Ingen indbygget funktionalitet ud over evt. summer/beeper samt et par LED's.

Mvh
Anders

Site Timeline