Kenwood autoradio KDC-6070 død

Jeg har en Keenwood auto radio, jeg mener det er en 6070 model, den med flip
display  - dvs den der flipper rundt når den bliver slukket. Jeg kan finde
det rigtige model nummer, men den er gemt væk.

Sagen er den at jeg vil høre om der er nogle der kender til keenwoods
produkter, da min ikke længere vil skrive noget i displayet, der er strøm
til enheden, da den åbner fronten når der kommer strøm på, og tager man
strømmen fra igen så ruller den nogen gange ud med fronten så det er muligt
at sætte cd i, og tager man så stømmen en gang mere så lukker displayet
igen, men der er ikke noget lys eller tekst i displayet.

Selve baggrundsbelysningen i knapperne gik død for ca 3 md siden, men den
har virket fint, lige indtil for en uge siden hvor vejret blev varmt, så
ville den ikke lukke fronten da jeg skulle på jpb, og da jeg skulle hjem
igen var den død.....

jeg har prøvet at se på fladkablerne i den men de sidder fint, dog ved jeg
at da lyset i knapperne gik død så er det muligvis fladkablet der går derud
der er knækket en leder i for man kunne få lys i det ved at rode lidt med
det,så det kan muligvis være endnu en leder i det der er defekt?

radioen er ca 5 år gammel, har kostet 6000 kr og jeg er meget glad for den
så ville gerne kunne lave den
--
Med Venlig Hilsen
Per Olsen