Kender i Tsinding side m. gratis diagrammer

www:tsinding.dk er alle tiders side med gratis diagrammer og manualer.
Derfor, hvis i har noget liggende så opload det dertil. I hjælper andre og
jer selv.

Børge

Re: Kender i Tsinding side m. gratis diagrammer
Hej Børge

http://www.tsinding.dk /

Er den korrekte link.

Mvh Max

Re: Kender i Tsinding side m. gratis diagrammer

Tak for det, du har ret

Børge>

Re: Kender i Tsinding side m. gratis diagrammer

Idéen er super, men uha, det var da en dårligt skrevet hjemmeside.
Firefox kaster den rundt (det hopper rundt, den kan slet ikke fortolke
siden.). validator.w3.org kan ikke validere siden for html :-(.

Måske man skulle sende dem en mail, og gøre opmærksom på det :-)

Nå, men heldigvis kunne Epiphany åbne siden.

--
Vh. Georg

Re: Kender i Tsinding side m. gratis diagrammer

Jeg har sendt en del, >800Mb til Tsinding, uden at det er blevet lagt ud på
hjemmesiden, og uden at der nogen steder bli'r gjort opmærksom på at der nu
ligge service-manualer til så at sige samtlige Canon printer. det er vel at
mærke over et halvt år siden. Jeg er færdig med at støtte dem, tror den er
skindød.

Hvis man virkelig vil ha' mulighed for at finde et diagram/servicemanual, så
prøv www.sharefx.com . Det kræver at man registrerer sig, men koster ikke
noget. Det er selvfølgelig meget velset hvis man bidrager med upload. Ved
request af SM/diagram, er der MEGET stor sandsynlighed for at det bli'r
uploadet inden længe.

mvh Ebbe

(skovgaard på sharefx )

Re: Kender i Tsinding side m. gratis diagrammer

Der ligger da masser af Canon diagrammer på siden.
Jeg sendte i går ved 18-tiden et Beocenter diagram, og det var tilgængeligt
i morges, så det kan vel ikke gøres hurtigere.
Mvh. Jørgen.

Re: Kender i Tsinding side m. gratis diagrammer

tilgængeligt

Så har han alligevel oppet sig den gode Thomas. Det skulle kun glæde mig.
Hvis det er en hel serie af Canon printere, så er det dem jeg har sendt på
han's ftp server. Måske man skulle kigge forbi ved lejlighed.

mvh Ebbe

Re: Kender i Tsinding side m. gratis diagrammer

Hvordan kan du sige at Sharefx er gratis?? Såvidt jeg kan se koster det 15
USD

Børge

Re: Kender i Tsinding side m. gratis diagrammer

Det gør det ikke nej. Adgangen til arkivet ( ftp ) koster 15 US$, men
adgangen til hjælp medlemmer>medlemmer imellem er gratis, og de fleste
ligger alligevel inde med alt indholdet fra ftp-serveren.

mvh Ebbe