Kender i det?

Hehe, det kan de fleste her vel kun nikke genkendende til. :-)

Varanen herhjemme er heldigvis ligeglad med mit rod, og holder selv af at rode en del. ;-)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Ulrik Smed wrote: || || Varanen herhjemme er heldigvis ligeglad med mit rod, og holder selv || af at rode en del. ;-) ||

Uha, har hun ikke en søster :o)

mvh Ebbe

Reply to
Ebbe (7000)

Jeg har jo selv haft en mor

...og din kone vil altså ikke fortsætte med at være din mor?:-)

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

Det har den sikkert, men jeg ved ikke hvor evt. søskende bor. Her er den igang med at rode lidt:

Og her prøver den at udføre sin absolutte yndlingsbeskæftigelse - at spise - på min hånd:

;-P

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Ulrik Smed wrote: || || Det har den sikkert, men jeg ved ikke hvor evt. søskende bor. Her er || den igang med at rode lidt: ||

|| || Og her prøver den at udføre sin absolutte yndlingsbeskæftigelse - at || spise - på min hånd: ||
|| || ;-P ||

*lol*. Ja, der kan jeg ikke være med. Min "varan" har kun to ben, men kan nu godt finde på at spise af hånden :o)

mvh Ebbe

Reply to
Ebbe (7000)

Bliver den mæt af det eller skal den have en enkelt underarm med.?:-)

--
[...]

Min holder sig i hvert fald ikke tilbage:

Men den skal vist opdrages lidt... den skulle helst ikke beholde den vane når den er voksen. Jeg vil godt selv beholde min underarm, ellers bliver det noget bøvl at lave elektronik. :-)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Nå, du hader også at se dyr sulte.:-)

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

Som nævnt var det empiri - så jeg har set skærmyslerne fra sidelinien :) hvis min kone finder på at bilder sig ind, at hun er min mor, så er hun ikke min kone (ret længe) ;-)

Venlig hilsen Finn

Reply to
Finn

Hej Finn

Nej, så er hun jo din mor.

tsk... kvik statisk tekstanalyse Max, men virkeligheden har mange alternativer, bl.a. forhenværende ;-)

Har iøvrigt lavet en test med tilsendte EQ diagram, den triller som ønsket - god lille sag at lege med.

Venlig hilsen Finn1

Reply to
Finn

Næh, du misforstod vist, så læg du selv dine sokker til vask etc.:-)

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

Ganske OT. Kan sådan en varan da opdrages? Jeg troede da at den kun tænkte i føde og søvn (groft sagt).

--
mvh Uffe
Reply to

Den kan i hvert fald godt lære at jeg ikke er farlig, de kan blive utrolig tamme. Men om jeg kan vænne den af med at æde mig, det ved jeg faktisk ikke endnu. :-?

Jahh, og så fjender. Og sex. Men føde har vist prioritet over både frygt for fjender, og søvn, haha. Ligge og fede den i solen er også en yndet 'beskæftigelse'. :-) Og grave huler til at bo i.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

"Uffe Bærentsen" skrev i en meddelelse news:47b21628$0$15900$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Hvad med om onsdagen?

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

Der har jeg fri. ;-P

(Så, nu får vi snart klager for at være OT... LOL)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Hej Ulrik

Da ikke så længe vi diskutere varmestyrring til bæstet :)