Kender i det? - Page 2

Re: Kender i det?

Bliver den mæt af det eller skal den have en enkelt underarm med.?:-)
Karsten H. (7870)
Re: Kender i det?

Min holder sig i hvert fald ikke tilbage:
http://varaner.dk/index.php?site=movies&action=detail&id27 %
Men den skal vist opdrages lidt... den skulle helst ikke beholde den vane
når den er voksen. Jeg vil godt selv beholde min underarm, ellers bliver det
noget bøvl at lave elektronik.  :-)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Kender i det?

Nå, du hader også at se dyr sulte.:-)
Karsten H. (7870)

Re: Kender i det?

Ganske OT.
Kan sådan en varan da opdrages?
Jeg troede da at den kun tænkte i føde og søvn (groft sagt).

--
mvh Uffe

Re: Kender i det?

Den kan i hvert fald godt lære at jeg ikke er farlig, de kan blive utrolig
tamme. Men om jeg kan vænne den af med at æde mig, det ved jeg faktisk ikke
endnu.  :-?

Jahh, og så fjender. Og sex. Men føde har vist prioritet over både frygt for
fjender, og søvn, haha. Ligge og fede den i solen er også en yndet
'beskæftigelse'.  :-)  Og grave huler til at bo i.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Kender i det?

Hvad med om onsdagen?
Karsten H. (7870)

Re: Kender i det?

Der har jeg fri.  ;-P

(Så, nu får vi snart klager for at være OT...  LOL)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Kender i det?
Hej Ulrik

Da ikke så længe vi diskutere varmestyrring til bæstet :)

Re: Kender i det?

 Jeg har jo selv haft en mor

...og din kone vil altså ikke fortsætte med at være din mor?:-)
Karsten H. (7870)
Re: Kender i det?

Som nævnt var det empiri - så jeg har set skærmyslerne fra sidelinien :)
hvis min kone finder på at bilder sig ind, at hun er min mor, så er hun
ikke min kone (ret længe) ;-)

Venlig hilsen
Finn

Re: Kender i det?
Hej Finn

Nej, så er hun jo din mor.

Re: Kender i det?

tsk... kvik statisk tekstanalyse Max, men virkeligheden har mange
alternativer, bl.a. forhenværende ;-)

Har iøvrigt lavet en test med tilsendte EQ diagram, den triller som
ønsket - god lille sag at lege med.

Venlig hilsen
Finn1

Re: Kender i det?

Næh, du misforstod vist, så læg du selv dine sokker til vask etc.:-)
Karsten H. (7870)

Re: Kender i det?
Hej Karsten

Jeg vil sige at jeg oplever at det er andres koner der har
de problemer, mine har aldrig haft det :)

Ps: måske fordi de ved at de kan risikere at ryge ud
i oprydningen :)

Re: Kender i det?

Orrk, man kan SAGTENS ha' begge dele!  :-)   (når man ingen kone har, that
is... ;-)

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Re: Kender i det?

Også, når man har kone.....

Re: Kender i det?

Totalt iorden smag..! sådan kan jeg også bedst lide det..

//Brian

Site Timeline