Keep-out problem i Eagle

Hej.

Jeg har routet et print stort set udelukkende med SMD. Jeg vil have olimex
til at køre prototypen, som sædvanligt, og kører 10milDRC. Den finder en
hulens masse fejl forbundet med layer 39 og 40, alle på "keepout".

Printet overholder de 10mil alle øvrige steder, men Keepout kan jeg ikke
komme af med, uden urealistisk stor afstand mellem SMD komponenterne,
hvilket ødelægger fidusen med SMD en hel del...

Hvad er Keepout, hvad gør det for printproducenten?

Hvordan kommer jeg af med alle disse errors?

Mvh
Henrik

Re: Keep-out problem i Eagle

svjv ingenting, sE5% hvis du mener at komponenter kan vE6%re der for
hinanden og du ka'
komme til at lodde dem tror jeg ik' det har nogen betydning

-Lasse