Kasse til 11-polet sokkel

Hejsa

Jeg har googlet efter en fabrikant/sælger af kasser som denne
http://www.bernic.dk/Catalogue/varelister/500/500.htm uden held.

Problemmet er at kassen meget gerne må være 1-2 cm længere ( dybere ) end
Bernics.

Hvad hedder sådan en kasse ?? Jeg må jo søge på det forkerte.
Kender I nogen fabrikater/forhandlere ??

Med venlig hilsen
Anders

Re: Kasse til 11-polet sokkel

Prøv at søge på  "11-pole DIN socket connection" eller noget i den stil.

mvh
JBH

Re: Kasse til 11-polet sokkel

og på udenlandsk hedder det vist "11-Pin Octal Socket"

Re: Kasse til 11-polet sokkel

Hvor dyb skal den være?

Benny

Re: Kasse til 11-polet sokkel

80-90 mm

Med venlig hilsen
Anders

Re: Kasse til 11-polet sokkel
Hej Anders

Hvorfor køber du ikke bare dobbelt antal, skære dem over
og limer dem sammen igen ?

Mvh Max

Re: Kasse til 11-polet sokkel

Fordi det skal være pænt, Skal vises for en evt. kunde.

Med venlig hilsen
Anders

Re: Kasse til 11-polet sokkel
Hej Anders

Nå, jeg var ikke klar over du ikke er håndværker :)

Kan da laves så ingen tror det ikke er med vilje.

Mvh Max

Re: Kasse til 11-polet sokkel

Prøv evt at henvend dig til PR Electronics, måske de vil sælge dig et
par stykker af deres ?

De er lidt større end "normalt", se her:
http://www.prelectronics.dk/filer/2220dk.pdf