kapasitest diode bb105 bb205 kv1310

hej ng

jeg skulle bruge en vario cap kv1310 men kunne ikke skaffe den
fik så i stedet en bb205 men den virked ikke rigtig
fik så at vide at jeg skulle brugge en bb105 da den var kv1310 kompatibel
bb105 er udgået og vist nok blevet afløst af bb205

er der ikke nogen der kan forklare mig hvor dan en vario cap virker
og hvad forskællen er på den den jeg skal bruger er en dobbelt en det
forstår jeg godt
men hvor mange volt skal sådan en fæte have og hvor meget ænder den sig
???

på forhånd tak

Lars Madsen
snipped-for-privacy@mail.dk