Kan reperation af tv svare sig?

Har et Philips 32PW8506/R12 tv som er ved at gå i stykker.

Det viser sig ved at billedet ikke kan strækkes helt ud til siderne af rører
og derfor buer indad i kanten på midten samt at tv'et sluller sig selv og
tænder igen.

Er ikke den store elektronikekspert hvorfor jeg heller ikke selv kan
reperere det men noget siger mig at det er højspændingen den er gal med.

Er der nogen der har en ide til om hvad der er galt og om hvad en reperation
bør koste.

/Jacob

Re: Kan reperation af tv svare sig?
Det er klart at hvis du beder et værksted om at hente den og rep. den
vil de nok sige til dig at det ikke kan betale sig at rep. da timelønden
er ret stor i dag. Men har du selv lidt forstand på teknik skal du nok
søge din fejl i øst / vest delen, som du beskriver det her kan det
faktisk godt bare bære dårlige lodninger, men ok det kan også være
andet. Men jeg vil som tekniker ikke sige at det er en alvorlig fejl.
/KE Kofod.

Re: Kan reperation af tv svare sig?
I meddelelse: 47b80869$0$90270$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk

På tidligere modeller var det tit dioderne i øst-vestmodulatoren der var
årsagen.

--
MVH Per, Herringe

Re: Kan reperation af tv svare sig?
Hej!

Øst-vest fejl. Kan evt. kigge på tv'et hvis du er interesseret. Mail :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Kan reperation af tv svare sig?

Andre bud før jeg lige beslutter mig for hvad der skal ske.

Ellers bukker og takker jeg bare :D

/Jacob

Site Timeline