kan min mobil k700i tåle 6v / 50mA?

Jeg har fundet en soldrevet oplader pE5% nettet, der giver en
udgangsspE6%nding pE5% 6v og 50mA. Min oplader til min sony ericsson
k700i giver 4,9v og 450 mA, ville telefonen kunne klare strF8%mmen fra
den soldrevne oplader?

Re: kan min mobil k700i tåle 6v / 50mA?

0,3W

2,2W

solcelen levere jo ikke nok.

Re: kan min mobil k700i tåle 6v / 50mA?

Hvis det er et solcellepanel uden nogen form for regulering, så skal der ikke
være problemer med at ødelægge telefonen.

Selve panelet giver måske 80mA når det er kortsluttet og spændingen stiger
sikkert til 10V i tomgang.

Om der så er problemer med at telefonen ikke vil starte opladningen ved for
lille strøm er en anden sag - og du får selvfølgelig en meget lang ladetid.

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Site Timeline