Kan man måle et delefilter? - Page 2

Re: Kan man måle et delefilter?

ja - men eftersom vi ikke ved hvilket multimeter Klyp har så er det ikke en
løsning...

Rasmus

Re: Kan man måle et delefilter?
Hey og undskyld jeg svare sE5% sent. har haft en del arbejde.

Jeg har skiftet en kondensator i delefilteret, uden at det umiddelbart
gjorde noget. Men under mE5%lingerne, kom de dybeste hertz pludselig pE5%
som rigtig lyd, som de jo skal. ved ikke lige hvad der skete. Om det
hele lige skulle rystetes pE5% plads, eller hvad. men det virker som det
skal nok. Og tak for hjE6%lpen :)

Re: Kan man måle et delefilter?

Du har en løs forbindelse (altså i delefiltret:-)

Re: Kan man måle et delefilter?
  evt.= [ikke synlig] kold lodning.  Ikke ualmindelig på spolekobber som
har været dårligt rengjort, og først viser sig efter en del år.

Re: Kan man måle et delefilter?

okay. Jeg mE5% kigge det efter i sF8%mmene engang hvis fejlen viser sig
igen. SE5% lE6%nge det virker, tror jeg bE5%de jeg selv og hF8%jttaleren, h=
ar
bedst af at jeg ikke roder med noget :)

Re: Kan man måle et delefilter?

Næste gang varmer du loddekolben og lodder delefiltret efter.