kan man måle batteriers kapacitet? - Page 2

Re: netikette, was: Re: kan man måle batteriers kapacitet?

Sidder du foran et spejl, når du skriver noget sådan?

Ja, lad os nu se.....

Plonker du mig, har du jo ikke EOD'et.....

Re: netikette, was: Re: kan man måle batterie rs kapacitet?

*PLONK*

pga. for mange useriøse og forstyrrende 10-årige barnlige indlæg, fra
din side og fut til netikette, hvor den slags diskussioner hører til.

[...]

I headeren fra fat_ står:

"Please send complaints to snipped-for-privacy@motzarella.org with full headers"

Så det er måske den vej der skal rettes henvendelse, da alt andet ikke
virker.

Re: netikette, was: Re: kan man måle batterie rs kapacitet?

Du kan også prøve at spise en tudekiks. Det virker ihvertfald for nogen,
siges det.

fut: netikette og du bliver plonket hvis du ikke kommer med noget
seriøst pga. dine manglende evner heni subject. Hvis du er ligesom
hauge, så gider jeg ikke bruge 5 sekunder mere på dig.

Re: netikette, was: Re: kan man måle batteriers kapacitet?

I subject står der "netikette". Netiketten siger noget om at skrive pænt
til andre.

Løb du lige selv tør for evner i subject ?

Re: netikette, was: Re: kan man måle batteriers kapacitet?

Umiddelbart så var der èn person der burde have trukket noget til sig 5
sekunder før det skete.

/Hauge

Re: netikette, was: Re: kan man måle batterie rs kapacitet?

*PLONK*

Re: netikette, was: Re: kan man måle batteriers kapacitet?
Master Fat Bastard kom med denne ide:

En lidt besyndelig reaktion, til folk der forsøger at hjælpe dig.
Niels's indlæg er både relevant og rigtigt.

Måske er det dig, der ikke forstår hvad han skriver?

Birger

http://bbsorensen.dk

Re: netikette, was: Re: kan man måle batteriers kapacitet?

Hvis man har læst andre indlæg fra MFB, så vil man opdage at han ikke kan
hjælpes. Så det er spild af tid.
Jeg futter lige til netikette, da den snak her ikke hører til her.

Mvh Hauge

Re: netikette, was: Re: kan man måle batterie rs kapacitet?
du er et lille pattebarn der aldrig rigtigt har haft noget seriøst at
gøre (heller ikke) her i tråden.

fut: væk.

Re: netikette, was: Re: kan man måle batteri ers kapacitet?

Egentligt ikke. jeg prøver at få svar på mit spørgsmål og når folk
snakker om andre ting, så fortæller jeg bare at de er på vildspor og
drejer diskussionen tilbage på sporet. det er der intet galt i, hvad
skulle problemet være i det?

han snakker æbler når jeg snakker om bananer (om hvilespænding vs.
kapacitet) og jeg er ikke sikker på at ALLE herinde har forstået
forskellen på de to ting (ikke et ondt ord om specifikke personer udover
Hauge, der er såmænd flere gode ting ind i mellem)...

måske, men man kan skrive mange rigtige ting som ikke er ligefrem
besvarer et konkret spørgsmål. f.eks. er a+a = 2*a. det er både rigtigt
og nogen vil sikkert også sige at det er relevant.

jo, jeg forstår godt hvad han skriver. han snakker som sagt om
hvilespænding og jeg skrev at han selv måtte bestemme batteri-typen, i
sit næste svar.

det må være gået forbi din næse fordi:

Niels har selv skrevet at det var nødvendigt at kende typen, før han
kunne besvare det oprindelige spørgsmål og jeg forklarede at han selv
måtte bestemme typen.

derudover copy/pastede jeg noget fordi jeg tror der er nogen der bytter
rundt i kapaciteten og andre termer. dette har muligvist ramt pgl.
person i en grad der ikke var tiltænkt, fordi svaret er ikke helt
dårligt ift.

jeg håber du er tilfreds.

[...]

Det kan du jo gøre så mange gang du lyster.

Selvom du stiller et spørgsmål ejer du ikke tråden og på usenet kan
tråden udvikle sig i mangen forskellige retninger.

Re: netikette, was: Re: kan man måle batterie rs kapacitet?

Er du ny på usenet? Det ved jeg (vi) sådan set godt!

Er du ny på usenet? Det ved jeg (vi) sådan set godt!

Det virker som om at du er ny. Start her:

http://www.usenet.dk /

Re: netikette, was: Re: kan man måle batterie rs kapacitet?

Ja, Klaus er ret ung og ny på nettet. Han har vist kun 10-11 års
erfaring. Men du virker som om du ikke fatter hvordan internettets
newsgrupper virker. Det er en form for ukontrolleret anarki, hvor man
diskuterer det man har lyst til. Der er ikke nogen, der ejer en tråd.

Hvis du kræver et svar på dit spm, så send en mail til en batteri
fabrikant, og hold dig væk fra newsnet.

Det er dig selv du gør til grin...

Bo //

Re: netikette, was: Re: kan man måle batteriers kapacitet?

Sad du nu igen og stirrede dig blind på dig selv?

Re: netikette, was: Re: kan man måle batterie rs kapacitet?
Undskyld jeg svarede FØR du selv fik en chance, Klaus.

Jeg syntes bare at det var helt hen i ministerens tidligere omtalte HAMP,

Bo //

Re: netikette, was: Re: kan man måle batteriers kapacitet?

Det gør såmænd ike noget.

Samme her.

Re: kan man måle batteriers kapacitet?

Hvilken del af:

var det, du ikke forstod? Det er bare en anden måde at skrive om den
forsøgsopstilling, du beskriver således:

"at man ved at sætte stik om de 2 poler og en modstand imellem kunne måle
strøm og spænding og omsætte det til batteriets aktuelle kapacitet."

Og svaret er nej. En øjebliksmåling af spænding og strøm er ikke nok til at
bestemme kapaciteten af en ukendt batteritype. For nogle kendte typer
batterier kan øjebliksmålingen give en vis ide om kapaciteten.

Var det mere klart nu?

Mvh. NKJensen

Site Timeline