Kan man genoplive LI-ion Batterier?

Jeg har et par LI-ion batterier (batteri pak til videokamera)

De er pga. manglende brug, og måske alder? Døde - de har mistet evnen
til at blive ladet op..

Kan man give dem kunstigt åndedræt?
Eller skal de smides efter naboens kat? (I overført betydning)

Hvis de ikke kan genoplives, er der så nogen der har et bud på hvor jeg
billigst kan erhverve nogle nye til et Sony kamera? Batterierne hedder
NP-F530

PFT, og godt nytår

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Afleveres i en batteriindsamlingscontainer.

Prøv:
http://www.batterier.dk

Jeg fandt ikke lige den model, men måske en af de annoncerede passer.
--
Jens   OZ2JP   callto://jensep

Coming soon to a calendar near you, Monday!

Re: Kan man genoplive LI-ion Batterier?

Right.
Så man kan altså ikke genoplive?

Tak for linket.

Ja, NP-F730 kan også benyttes, det holder 3700 mAh, mod NP-F530 1350 mAh
539,- Kr. / stk. Er det billigt?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg
Re: Kan man genoplive LI-ion Batterier?
Den Thu, 30 Dec 2004 14:22:51 +0100, "Petersen_Michael"

Nej, men nu har du jo lært at passe på det :-)

--
Jens   OZ2JP   callto://jensep

Electricians are qualified to remove anyone's shorts!

Re: Kan man genoplive LI-ion Batterier?

Slam ;c)

Har jeg nogle alternativer?
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg
Re: Kan man genoplive LI-ion Batterier?

Gør som jeg, køb 4 stk. på www.ebay.de , og sælg så de to i lokal-avisen til
det halve af billigste pris i Danmark, så er alle glade.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
Re: Kan man genoplive LI-ion Batterier?

Hej igen

Jeg glemte at skrive at dine så er gratis ;-)

Mine var til Digitalkameraer 45,- i tyskland, fra 200,- for uoriginale og op
til over 600,- for originale i Danmark.

--
Venlig hilsen Leif Langgaard

www.analogfoto.dk - Salg & køb af analogt fotoudstyr.
Re: Kan man genoplive LI-ion Batterier?
message news:41d40128$0$173

Det er lige så let som at få liv i en død sild, eller at tæmme en vildlaks.
Kort sagt: opgiv det...

Batterier.dk ar muligvis noget. Findes det ikke on-line, så send dem en mail
med beskrivelsen, og de plejer at hjælpe.