Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

Hejsa

Da mine erfaringer og kundskaber udi print layout ikke er så store, vil jeg
lige høre om der er en der har lyst til at hjælpe mig med at lave et print?
Det er ikke noget stort, og jeg kunne sådan set godt lave det med hul-print,
men det bliver altså ikke så pænt.
Jeg har prøvet kræfter med Eagle, men vi blev hurtigt uvenner så vore veje
skiltes og vi gik hvert til sit.
Diagrammet har jeg postet i dk.binaer under 'Diagram Tape Interface'

Det er et interface til en Commodore 64 så jeg kan bruge en alm. båndoptager
eller cd-afspiller til at køre spil med.

Er der en der gider hjælpe mig?

Mvh
Benjamin

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?
jeg
print?
hul-print,
båndoptager

Det vil jeg da gerne.

Men der er lige et par spørgsmål:
Må der bruges SMD komponenter ?
Nogle ønsker til printkortets størrelse ?
Hvad må det koste ?

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Det lyder godt, mange tak :o)

Helst ikke, jeg har alle komponenterne liggende og det er desværre ikke SMD.

Ikke som sådan, det skal bare ikke overdrevet stort da det skal monteres i
en CD-afspiller.
Jeg fører så de nødvendige kabler rundt hvor de skal være, har rippet en
defekt båndstation for stik og kabel.

Tja, hvad kan sådan noget koste?
Tænker du på selve layoutet eller et færdigt print?
Sidstnævnte ville da være helt optimalt for mig, så hvis det kan lade sige
gøre, ja så nævn din pris :o)

Mvh
Benjamin

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?
SMD.

52 * 37 mm.

Jeg kan lave printet til dig som enkeltsidet print.
Prisen send mail. 15kw "alt 0064" tdcadsl.dk

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Jep, den lokale elektronik-biks, hvor du køber et stykke universalprint :o)

Jeg lavede min på et lille stykke universalprint. Det er overhovedet ikke
spor kritisk med printlauout, så bare et stykke universalprint og godt med
ledninger, så spiller det!

Mvh
Morten

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

Hehe ja det kunne jeg selvfølgelig også bruge, har en del uni-print
liggnede, men jeg vil gerne have et pænt print så det ser lidt mere prof ud
:o)

Mvh
Benjamin

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

Bemærk lige at det skal udføres som en kantconnector.

Mvh Max

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

Ikke nødvendigt, jeg har rippet en båndstation for stik og kabel :o)

Mvh
Benjamin

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?
Jeg har lavet et layout og smidt det i dk.binaer under 'audio to c64 tape
converter'

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

Takker mange gange, det ser fint og prof. ud :o)

Mvh
Benjamin

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?
Du må meget gerne skrive hvis der opstår problemer da jeg selv regner med at
bygge en.

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

CD' det er jo egentlig meget smart ! - er der nogen der ved hvor kritisk
sådan en indspildning er ? vil mp3 ødelægge signalet for meget ? Ellers
kunne man jo ha spillene liggende som mp3 (man kan få de her mp3 discman
til et par hundrede kroner og de vil kunne rumme afsindigt mange spil,
med titel som i3 tag :)).

Mvh Per Hansen

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

Du kan da ikke have spil liggende som mp3.
mp3 er et musik format som ikke kan bruges til programmer.

Skal du have det på CD skal det brændes som en data CD. Om der så
findes noget som gør at en 64'er kan forstå det aner jeg ikke.

Jeg var til Texas TI99/4.

--
                                    __o
Poul Erik Lindaa   === _'\ <_       E-mail: snipped-for-privacy@mail.cykeldk

Nej, netop som en lyd Cd svjv

Jeg kan huske dagene, hvor eksempelvis Radio Viborg udsendte spil via
radio. Optag "hyl-og-hvæs" og mok det i din båndstation til 64'eren :-)

Mikkelsen junior: http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

    Når du ik aner hvordan man lagrede spil til en C64, mon så ik du bare
skal forholde dig neutralt, fremfor at komme med forkerte udsagn ?

    Godt for dig, og så hold dig til spørgsmål om det.

--
VH
Lars Molnit

Han vil brænde det som mp3, og da det er et reduceret format (visse
dele af lydbilledet er klippet fra. Derfor er jeg sikker på at det
ikke dur at brænde det som mp3.

Læs det hele før du snakker om noget som du måske ikke ved nok om.

--
                                    __o
Poul Erik Lindaa   === _'\ <_       E-mail: snipped-for-privacy@mail.cykeldk
Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

Burde være underordnet på C64 datasette formatet, da det er pulse
længden der er afgørende, og ikke selve frekvensspektret.

OZ2LT
Jacob Lindquist

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

    :) det er jo bare at gå i gang... når man tænker på hvor lidt kritisk
C64 var dengang, så tror jeg nok der er muligheder i det ;)

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5, CZ 180
Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

Det er da forsøget værd, men jeg tror ikke at spil og ørets dynamik er
helt ens :-)

Mikkelsen junior: http://home6.inet.tele.dk/moppe/g.html

Re: Kan jeg lokke en til at lave et print layout?

    Det er præcis det jeg tænker på... kvaliteten på båndoptagere dengang
var jo en del dårligere end nudagens mp3 formater ;) og derved kan man
jo håbe at de dele mp3 har problemer med, ikke påvirker de områder C64
havde sine data i.