kan ikke finde ud af SN74LS245N pin = Pins på et diagram

Hej jeg står og skal lave denne avr programmer
http://wiredworld.tripod.com/tronics/atmel_isp_ckt.pngtil min printerport,
hvor meget skal jeg gå op i om ben 1 sidder i højre side på diagrammet,
hvorimod på SN74LS245N's datablad
http://www.cyberbox.dk/data/gfx2/35.jpger
det øverst til højre.

/Johnny

Re: kan ikke finde ud af SN74LS245N pin = Pins på et diagram

glem diagrammets pin placering, det er den fysiske placering der tæller.

1     u      20
2             19
3             18
4             17
osv

--
Venlig hilsen

Viggo

Re: kan ikke finde ud af SN74LS245N pin = Pins på et diagram

printerport,
er

I skjemaet er der ikke tatt hensyn til den fysiske plasering av in/utganger
på kretsen, men der er angitt at benet er pinne 1 på den fysiske kretsen.

HM

Re: kan ikke finde ud af SN74LS245N pin = Pins på et diagram
Hvor hiver jeg VCC fra, hvilket ben?

/Johnny

Site Timeline