kan Hp LaserJet LCD moduler bruges til pc'er

Hej NG

Jeg står overfor at skulle smide 7 hp laserprintere i storskrald, men idet
jeg nu også er i gang med at lave en htpc,så ville det jo være fedt at bruge
et af disse display, da de jo er modulopbygget sådanne hp-display.

Er der nogle der har erfaring med at bruge et sådan display? og evt. kan
beskrive hvordan pinout's er?
Der er tale om hp laserjet 4050T, 5Si og 4M plus

/Johnny

Re: kan Hp LaserJet LCD moduler bruges til pc'er

Ja, jeg har tit rippet alpha-numeriske displays ud af udstyr for at
genbruge dem.

Check denne side: http://www.doc.ic.ac.uk/~ih/doc/lcd /

HD44780 controlleren er meget udbredt og langt de fleste displays bruge
den, den er let at styre og kan en masse nyttige ting.

Re: kan Hp LaserJet LCD moduler bruges til pc'er
Jeg håbede at der var mere  et direkte eks. på et genrbug af hp printer
display.
Men linket er ret godt

T@kker

Re: kan Hp LaserJet LCD moduler bruges til pc'er

På ejendommeligvis fremsatte Johnny følgende påstand:

men

Da du ikke har nogen mail, må jeg skrive her..

Hvor i landet bor du? Jeg mangler nogle reservedele til min brother
lp, det er noget af det elektronik, der styrer scannermotoren. Måske
er der det i een af dine?

Claus

Re: kan Hp LaserJet LCD moduler bruges til pc'er

København N.