Kan disse stik købes løse? (Nogen der evt. har et?)

Hejsa

Er der nogen der ved om disse 3-polet strømstik kan købes løst, og i givet
fald hvor (KBH) ?

http://www.yourturn.1go.dk/stik.jpg

Skulle der være en der har et liggende som de vil lade mig købe må I også
godt skrive...

MVH
Morten

Re: Kan disse stik købes løse ? (Nogen der evt. har et?)

Jeg kan ikke komme på siden, så ??? det må guderne vide.

Re: Kan disse stik købes løse? (Nogen der evt. har et?)

Den åbner uden problemer her ...

Re: Kan disse stik købes løse? (Nogen der evt. har et?)

www.rs-components.com

www.farnell.com

Re: Kan disse stik købes løse? (Nogen der evt. har et?)

Dem har jeg prøvet at søge på og kunne slet ikke finde resultat..

Re: Kan disse stik købes løse? (Nogen der evt. har et?)

Det ligner en af Tyco / Amp's serier, kan ikke lige huske hvad den hedder, men
måske kan den findes et sted her: http://www.amp.com /

  Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk

Re: Kan disse stik købes løse? (Nogen der evt. har et?)

Hej

On Mon, 6 Sep 2004 12:23:39 +0200, "Morten"

Kunne godt ligne www.rsonline.dk nr. 848-846  (et Tyco / AMP - stik).
Ca. 10 kr.
Jeg er ikke sikker - billedet er med to rækker ben.

Hvis RS ikke gider handle med dig, kan jeg hjælpe dig.

mvh
Nils Emil
--
My reply-address is valid.           www.bios-flash.dk
Min svar-adresse er gyldig.      Redning af døde BIOS'er

Site Timeline