Kamera - blitz

Hejsa

Blitzen i mit Canon Ixus er holdt op med at virke. Kan man selv skifte
pæren - og hvordan tjekker jeg at det overhovedet er den der er gået?

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Lader den blitzen op?
Det er som regel til at høre switcheren der lader kondesatoren op. Det
giver en højfrekvent hylen.

Re: Kamera - blitz

Ja, der kommer en hyletone, når jeg prøver at tage billedet!