Kære gruppe

KE6%re gruppe.

Jeg har haft lidt problemer med nyhedsgrupperne de sidste par dage. Jeg
kan ikke se folk, der svarer pE5% indlE6%g, som jeg har startet, derfor
denne test. Vil I hjE6%lpe?

Med venlig hilsen,
Ruth Nielsen

Re: Kære gruppe

Gerne :-)
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Re: Kære gruppe

Jeg

Hej Kurt

Jeg ser at nogen har sendt alt muligt rundt i mit navn til en masse
grupper. Der er een der privat har sendt mig en mail om det, og en anden
har ringet og sagt, at jeg skulle melde det til politiet.

Lige nu vil jeg sige tak til dem, som bare har prøvet at være
hjælpsomme.
Jeg ved ikke en gang om jeg finder frem til alle de grupper, hvor han
har misbrugt mit navn.

Foreløbig tak.

Ruth

Re: Kære gruppe

Søg på Ruth Nielsen på Googlegrupper. Det giver dig en grad af overblik.

Stig Bang-Mortensen

Re: Kære gruppe

Hvordan misbrugt, der er givetvis i nærheden af 1000 personer i Danmark
ved navn Ruth Nielsen, så hvis det er ikke er andet der kæder det sammen
med dig kan du bare tage det ganske roligt...;)

--
Michael

Re: Kære gruppe

Krak kender kun de 577 af dem.

Bo //

Re: Kære gruppe

1.046, http://www.dst.dk/Statistik/Navne/HvorMange.aspx

--
   What is life, except excuse for death,

Re: Kære gruppe
On 2006-04-24 16:03:10 +0200, =?ISO-8859-1?Q?Michael_KjE6%rsgE5%rd?=

Noget kunne tyde på at hendes mail adr, tlf nr mv er indeholdt i
postningerne, hvis hun ligefrem modtager henvendelser per mail/tlf. Og
så begynder det vel at nærme sig chikane?!

vh MR

Re: Kære gruppe

anden
Danmark
sammen

Jo tak - det gør jeg også nu, men det var lidt ubehaligt overraskende,
at det åbenbart blev sendt til alle de grupper, du ser ovenfor. Og der
var så netop folk fra dé grupper, som henvendte sig til mig og spurgte
om jeg vidste, at der var een eller anden som suste rundt i en hel masse
grupper og skrev i mit navn.

Men som du siger, jeg skal bare tage det helt roligt. Jeg tror også det
bedst kan betale sig. Der var så ganske vist en bestemt person, da jeg
skrev tak til nogen i en anden gruppe end denne, som skrev: Nå, hvis du
tror det her bare ebber ud, så tror du meget fejl, det er først lige
begyndt. Det synes jeg jo var noget i retning af en trussel.

Men jeg siger tak for måden I har modtaget det på her i gruppen. Det har
de også de andre steder, så jeg føler mig da ikke lost.

Venlig hilsen fra Ruth

Re: Kære gruppe

Hej Ruth

Du kan jo prøve at sende en klage til   Complaints-To:
snipped-for-privacy@google.com

Kaj

Re: Kære gruppe

Helt nøjagtigt 1046...

Re: Kære gruppe

Kære gruppe.

Jeg har haft lidt problemer med nyhedsgrupperne de sidste par dage. Jeg
kan ikke se folk, der svarer på indlæg, som jeg har startet, derfor
denne test. Vil I hjælpe?

Prøv i DK.TEST

KC

Site Timeline