Kære gruppe

K=E6re gruppe.

Jeg har haft lidt problemer med nyhedsgrupperne de sidste par dage. Jeg kan ikke se folk, der svarer p=E5 indl=E6g, som jeg har startet, derfor denne test. Vil I hj=E6lpe?

Med venlig hilsen, Ruth Nielsen

Reply to
Ruth Nielsen

Gerne :-)

--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Jeg

Hej Kurt

Jeg ser at nogen har sendt alt muligt rundt i mit navn til en masse grupper. Der er een der privat har sendt mig en mail om det, og en anden har ringet og sagt, at jeg skulle melde det til politiet.

Lige nu vil jeg sige tak til dem, som bare har prøvet at være hjælpsomme. Jeg ved ikke en gang om jeg finder frem til alle de grupper, hvor han har misbrugt mit navn.

Foreløbig tak.

Ruth

Reply to
Ruth Nielsen

Søg på Ruth Nielsen på Googlegrupper. Det giver dig en grad af overblik.

--
Mvh

Stig Bang-Mortensen
Reply to
Stig Bang-Mortensen

Hvordan misbrugt, der er givetvis i nærheden af 1000 personer i Danmark ved navn Ruth Nielsen, så hvis det er ikke er andet der kæder det sammen med dig kan du bare tage det ganske roligt...;)

--
Michael
Reply to

Krak kender kun de 577 af dem.

Michael Kjærsgård posting:

1.046,
   What is life, except excuse for death,
Christian Bohr-Halling

Noget kunne tyde på at hendes mail adr, tlf nr mv er indeholdt i postningerne, hvis hun ligefrem modtager henvendelser per mail/tlf. Og så begynder det vel at nærme sig chikane?!

vh MR

Reply to
Mario Rossi

"Michael Kjærsgård" skrev i en meddelelse

anden

Danmark

sammen

Jo tak - det gør jeg også nu, men det var lidt ubehaligt overraskende, at det åbenbart blev sendt til alle de grupper, du ser ovenfor. Og der var så netop folk fra dé grupper, som henvendte sig til mig og spurgte om jeg vidste, at der var een eller anden som suste rundt i en hel masse grupper og skrev i mit navn.

Men som du siger, jeg skal bare tage det helt roligt. Jeg tror også det bedst kan betale sig. Der var så ganske vist en bestemt person, da jeg skrev tak til nogen i en anden gruppe end denne, som skrev: Nå, hvis du tror det her bare ebber ud, så tror du meget fejl, det er først lige begyndt. Det synes jeg jo var noget i retning af en trussel.

Men jeg siger tak for måden I har modtaget det på her i gruppen. Det har de også de andre steder, så jeg føler mig da ikke lost.

Venlig hilsen fra Ruth

Reply to
Ruth Nielsen

"Ruth Nielsen" skrev i en meddelelse news:444d29b4$0$60780$ snipped-for-privacy@dreader1.cybercity.dk...

Hej Ruth

Du kan jo prøve at sende en klage til Complaints-To: snipped-for-privacy@google.com

Kaj

Reply to
Erik

"Michael Kjærsgård" skrev i en meddelelse news:444cdaab$0$15792$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Helt nøjagtigt 1046...

Reply to
Hans

"Ruth Nielsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@g10g2000cwb.googlegroups.com... Kære gruppe.

Jeg har haft lidt problemer med nyhedsgrupperne de sidste par dage. Jeg kan ikke se folk, der svarer på indlæg, som jeg har startet, derfor denne test. Vil I hjælpe?

Prøv i DK.TEST

KC

Reply to
ck