kædevalg....

Hejsa,

    Hvis nu man skal skifte kæde alligevel...hvad skal man så vælge ?  som
det er nu, køre jeg med en 428kæde. Men jeg har skulet lidt mod en 520 kæde.

    Men hvad er fordele og ulemper hved et hak støre kæde ? så vidt jeg
selv kan se det, så er det vel stærkere kæde, men lidt mere tab i
transmisionen pga. vægten.... på den anden side, en 520 kæde kan jeg få
som O-rings, det kan jeg ikke med en 428 kæde, og så vidt jeg har
forstået er der mindre tab i O-rings end alm. gammeldags kæde ? eller er
jeg fejl på den.

--
VH
Lars Molnit