Kablet aflastning - PG-gevind

Hej,

Jeg skal bruge dette emne ifb. en elektronik indbygning i en kasse.

PG11  390-606  DKK 30,00
Se den her http://makeashorterlink.com/?P63131DBB

Nogen af jer der ved hvor jeg eller kan købe sligt. Jeg synes altid RS
er meget dyre (tilgengæld har de alt)

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Re: Kablet aflastning - PG-gevind
Hej Karsten

Få din lokale elinstallatør til at skaffe dem fra Solar eller lign. firma.

Mvh Max

Re: Kablet aflastning - PG-gevind

Egentelig er pakknippler med pansergjenger gått ut av bruk. Pansergjengene
er erstattet med vanlige millimetergjenger.

Jeg tror at alle elektroinstalatører har slike pakknipler som lagervare.

HM

Re: Kablet aflastning - PG-gevind

Hmm.. De der med metal hus er temmelig dyre. Du skal lige huske at PG gevind
forskruening er udgået mere eller mindre. Nu er det mm gevind der er alm.
Har nogle i plast hvis det har interesse.

Benny

Re: Kablet aflastning - PG-gevind
On Tue, 6 Sep 2005 07:53:53 +0200, "Benny Hojvaelde"

mm er nu fint nok også - men de skal være i metal.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Site Timeline