Kablet aflastning - PG-gevind

Hej,

Jeg skal bruge dette emne ifb. en elektronik indbygning i en kasse.

PG11 390-606 DKK 30,00 Se den her

Nogen af jer der ved hvor jeg eller kan købe sligt. Jeg synes altid RS er meget dyre (tilgengæld har de alt)

-- Karsten Ulrich Krambs Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Reply to
Karsten Krambs

Hej Karsten

Få din lokale elinstallatør til at skaffe dem fra Solar eller lign. firma.

Egentelig er pakknippler med pansergjenger gått ut av bruk. Pansergjengene er erstattet med vanlige millimetergjenger.

Jeg tror at alle elektroinstalatører har slike pakknipler som lagervare.

HM

Reply to
Harald Mossige

Hmm.. De der med metal hus er temmelig dyre. Du skal lige huske at PG gevind forskruening er udgået mere eller mindre. Nu er det mm gevind der er alm. Har nogle i plast hvis det har interesse.

Benny

Reply to
Benny Hojvaelde

mm er nu fint nok også - men de skal være i metal.