Kabelbindings Tråd

Hej Gruppe

Det er muligt at mit spørgsmål er en smule malplaceret, men jeg mener at der
er størst chance for at få et svar her.

Det er ofte sådan at når man pakker noget nyt elektronik ud, så er de
medfølgende kabler bundet op med noget tyndt ståltråd som er overtrukket med
plastik.

Jeg har følgende spørgsmål:

1. Hvad kalder man sådan noget tråd?
2. Kan det have nogen effekt, hvis man benytter det på tilsluttet kabler?
3. Hvor kan det købes?

Tak for hjælpen.

Mvh. Ronaldo

Re: Kabelbindings Tråd

Pas, det købes i grønt på en rulle i nærmeste blomsterforretning

Nej, ike det fjerneste.

Se 1.

Re: Kabelbindings Tråd

dammmm ...  vi kunn eda ellers have fået en sjov tråd ud af det

hvis kobbertråden inden i binderne rører hinanden kunne det da lege
kortslutningsvikling ....
--
Jan_stevns

Re: Kabelbindings Tråd
Hej jan

Jeg husker et firma der prøvede at sætte store ringkernetrafoer
fast med stålkabelbindere, jow de giver varme :)

Re: Kabelbindings Tråd

Åbenbart nogle der havde glemt en fysiklektion fra skoletiden ;)

--
Jan_stevns

Site Timeline