Kabel/stik montering på bestilling

Hejsa gruppe

Det drejer sig stadig om kabel til monitor.

Det er nu sådan at jeg har prøvet at give mig kast med at skifte D-sub
stikket ud på mit monitorkabel, men jeg opgav, det blev noget makværk. Jeg
pillede skærmen ad og afmonterede kablet som var sat til med 2 små rækker af
stik og 1 jord.

Det vil sku være nemmere at skifte de stik ud end at skifte D-sub stikket,
så jeg tænkte om der fandtes en elektronik foretning der laver kabler på
bestilling? De kunne få det gamle kabel og lave det ud fra det evt?

Gerne i Århus område eller andet steds, da jeg evt. kunne sende kablet som
skabelon.

På forhånd tak
Peter

Re: Kabel/stik montering på bestilling
Hej Peter,

Skræl et fra en gammel/defekt monitor - eller hør i markedsgruppen om der
ikke er en i lokalområdet der har noget til skrotning.
Et SVGA-kabel er nu engang et SVGA-kabel, så det gamle kabel er ligemeget
hvis du får et fra en kasseret skærm.

--
Venlig hilsen,
Søren

Ud på en genbrugsstation med en skævbider i hånden og klip et kabel af
en defekt monitor.

det er Modelbane Europas hjemmeside