Kabel ordner. Rigtigt navn?

Hej.

For at få lidt orden på mine testkabler her i værkstedet, så ville jeg gerne
bestille nogen kabelordnere af den type man hænger op på væggen, og derved
har en stribe "slidser" hvor kabler, ledninger mm, kan glide ind og herefter
hænge pænt og fornuftigt ned langs væggen.

Men selvom Google plejer at være min ven, så har jeg denne gang haft svært
ved at finde den helt rigtige.
Jeg har søgt med "Kabelordner", "Kabelkam", "Kabelgaffel", "Kabelholdere"
mmm., men det vil ikke rigtig lykkes...

Kan nogen derfor komme med det rigtige navn på disse simple men effektive
kabel holdere?
Et link, til en dansk forhandler ville selvfølgelig være det rene luksus.

Kan nogen hjælpe?

Thomas.

Re: Kabel ordner. Rigtigt navn?
Hej Thomas

Et firma som HIN kalder det ledningsophæng.

http://www.hinonline.dk/shop.aspx

Re: Kabel ordner. Rigtigt navn?

Kik på varenumre som

LKH - 250001
LKW - 250010
MPS - 1000
MPS - 330
MPS - 550
MPS - 750

Re: Kabel ordner. Rigtigt navn?

Hej.

Tak for tipset.

Ovenstående var præcis hvad jeg havde i tankerne.
Jeg har nemlig allerede et par stykker til at hjælpe mig med kablerne her,
men ville gerne udvide lidt, da kabler og ledninger altid har haft en
mystisk tendens til at formere sig med tiden.

Jeg vil forsøge at kontakte firmaet og oprette en konto.

Thomas.

Re: Kabel ordner. Rigtigt navn?

Klip alle han-stikkene af :-)

Bo //

Re: Kabel ordner. Rigtigt navn?

fy skamme Bo du sku ha klippet en hvis legemsdel af :-)

Erik

Re: Kabel ordner. Rigtigt navn?

Kan jeg komme forbi og få insemineret nogle af mine kabler
hos dig?
Jeg har nemlig det modsatte problem, at kablerne i holderne
bliver færre og færre.
Jeg kan til tider være heldig at finde en kabel-bande (ja,
de holder sammen, gør de)
bag en afbrændt Danica strømforsyning. Her har kabelbanden
ofte moret sig
med at tage livet af en sagesløs Erem bidetang og et par
ESD-armbånd.

/Bo.

Re: Kabel ordner. Rigtigt navn?
Det lyder som disse kanaler, som du er på jagt efter:

http://www.elvvs.dk/articlelist.3229

 Om det er det billigste sted at købe, aner jeg ikke en disse om - det var
bare lige det første som google præsenterede mig for;o)

mvh

Andreas M. Hansen

Re: Kabel ordner. Rigtigt navn?

Hej.

Et udmærket bud, men desværre ikke helt hvad jeg var på jagt efter.
Tror måske man skal kende dem, for at forstå min beskrivelse.

Men Max ramte plet i det ovenstående tips.

Ellers tak for interessen, og hjælpen.

Thomas.

Site Timeline