Kabel og software til Mitsubishi PLC

Jeg har en Mitsubishi FX0-30MR-ES PLC liggende som jeg gerne ville
eksperimentere lidt med, men jeg mangler kablet og softwaren.

Venlig hilsen
--

Re: Kabel og software til Mitsubishi PLC
Tom skriver:

GX developer software, gratis op til 1000 liniers kode.

Kabel
http://www.plctalk.net/qanda/showthread.php?t43%366

Re: Kabel og software til Mitsubishi PLC
Tak for et hurtigt svar Klaus.

og softwaren fra.

Venlig hilsen

Re: Kabel og software til Mitsubishi PLC
Tom skriver:

downloade.

stykker der har "bygget selv".