Kabel ønskes lavet... nogen som kan hjælpe!!!

Hejsa... Jeg kommer med en noget speciel opgave...Jeg har hvad jeg troede
var et alm coax kabel. Det er det dog ikke... Der er 2 ledninger i ( sort og
blå) og en rød snor???

den sorte ledning går op til stiften på stikket hvilket gjorde jeg troede
det var et coax kabel. Den blå ledning gør ud til resten af stikket. I selve
kablet er der ingen skærm eller noget og så vidt jeg kan se er det tråde i
hele kablet.... dog kan jeg ikke se på den sorte ledning som er crimpet til
stiften.

Jeg var så på nettet for at se efter nogle stik, men kan ikke finde de
tilsvarende hvilket er noget møg. Låse mekanismen er som på en BNC-stik men
stikket er lige så kraftigt som på et UHF-stik. Desuden er rillerne ikke
"åbne" som på et bnc stik. hele stikket er meget kompakt og solidt.

Kablet skal sluttes til et batteri så skal have lavet en overgang fra
polerne til kablet. (Bat. 6v/12Ah (LC-R0612P))

Mine problemer som jeg nu gerne vil have hjælp til:

1.    Hvor finder jeg disse stik henne?
2.    Hvad er det for et kabel jeg har her? ( der står ikke noget på kablet)
3.    Jeg skal bruge et hun-stik af samme slags hvis det er muligt.

Nogen som evt vil lave dette for mig så det bliver solidt og gennemført
eller kan jeg selv lave det?

Kan sige det er kabel som blev brugt i '70 af både det danske og tyske
militær så derfor er det nok at stikkene er så solide.

Håber der er nogen som kan hjælpe

Mvh

Thomas

Re: Kabel ønskes lavet... nogen som kan hjælpe!!!

et billede siger mere end 1000 ord, så det ville hjælpe en del hvis du kan
tage et billede af stikket ?

--
MVH.
N_B_DK

Re: Kabel ønskes lavet... nogen som kan hjælpe!!!

nej... dk.binær - og husk at når du svarer på indlæg så gør det i bunden...

mvh
Rasmus

Re: Kabel ønskes lavet... nogen som kan hjælpe!!!

Hmmm syntes ikke jeg kan finde "dk.binær"

Thomas

Re: Kabel ønskes lavet... nogen som kan hjælpe!!!

Prøv med "dk.binaer"

mvh Ebbe

Re: Kabel ønskes lavet... nogen som kan hjælpe!!!
men

Hvor mange skal du bruge, mener at jeg har nogle.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Hmm... nu får jeg lige en ide :)

Hvad skal du have for at lave det til mig?

En helt nu ledning som så også kan virke sammen med batteriet...

Mvh

Thomas

Site Timeline