Kabel, 5 leder + en skærm....

Jeg skal bruge noget kabel med en samlet ydre diameter på 4,5-5,0mm.
Det skal bruges som synkronkabel mellem et kamera og en blitz og skal
udskiftes med et eksisterende meget kort spiralkabel.
Kablet skal ha en skærm og 5 leder og skal være så blødt og smidigt som
muligt, samtidig med at det skal være stærkt og robust (til formålet..)

Hvor finder jeg sådan noget? har kigget på rs-components.dk uden at finde
noget fornuftigt.

Hvis nogen nogle få meter af sådan noget kabel liggende vil jeg meget gerne
høre nærmere..!

--
Vh. Peter Andersen

Site Timeline