Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?

Hej Gruppe,

Har fået mig lidt af et problem, mangler ovenstående kabel temmelig meget,
min leverandør har skudt leveringstiden ud, så nu brænder det snart på for
mig!

Jeg har prøvet alle kabel-firmaer jeg kunne finde på nettet, men uden held!
:-(

Er der nogen der ved hvem der har sådan noget på lager?

PFT

Mvh
Gert K.

Re: Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?
Hej Gert

Har du checket RS Components og Farnell ?

Re: Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?
Hej Max,

Ja, jeg har checket på deres hjemmesider, men syntes ikke jeg kunne
finde det, har også kigge hos Elfa/ ringet til AARL.

Mvh
Gert

Re: Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?

Hva´ me´ almindelig telefonledning?
Det hedder godt nok 0,5 mm, men omregnet kommer det jo også meget tæt på.

Erling

Re: Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?

Hej Erling,

Ja, det kunne sikkert godt gå, men har ikke set det med farverne Sort, brun
og blå.

Mvh
Gert

Re: Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?

Nej, ok.
Bare en idé

Erling

Re: Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort , brun og blå, HVOR?

.....og hvorfor skal farverne absolut være de angivne?
Karsten H. (7870)
Re: Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?

Hej Karsten,

Et krav fra kunden, hvilket er forståeligt, da alt deres udstyr er
markeret på terminalerne til disse ledningsfarver.

Mvh
Gert

Re: Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?

-og Du har prøvet:

http://www.coferro.dk /

Og har de det ikke, kan de lade det fremstille. De har lavet en del
specialkabler til mig gennem tiden. Der er en minimumslængde for alt :-(

Bo //

Re: Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?
Hej Bo,

Yes, flinke folk, de vil, som du skriver gerne fremstille det, men det vil
tage en del tid for de kan levere, jeg har et par tusind meter i ordre
hos Solar, men de har nu udskudt leveringstiden 3 gange :-(

Så nu er det ikke sjovt længere!

Mvh
Gert

Re: Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?

Søg evt. på Lapp Cable eller Ölflex.
Jeg vil tro, at LMG eller Solar har det.

http://www.lappusa.com/Spec_Template.asp?nGroupID20%210

--

Hilsen

Per

Re: Kabel 3 x 0,25mm2 u/skærm m. leder farverne sort, brun og blå, HVOR?
Hej Per,

Jeps! Solar har det normalt, men det er i restordre og leveringstiden
bliver konstant udskudt!
LMG har det ikke, har prøvet dem.

Mvh
Gert