ka man købe kobberplader online et sted???

jeg leder efter en kobberplade i str 400*400mm og så en tykkelse på min 2mm
nogen der ved om hvor man ka fremskaffe det henne??

det er til et elektronik projekt derfor er den sat herind..

har ik lige pt mulighed for at rende rundt til en masse firmaer så derfor
søger jeg et sted online hvis det ka lade sig gøre

mvh klaus

Re: ka man købe kobberplader online et sted???

2mm

Hvad med: http://www.chr-fode.dk /

Mvh. Uffe Ravn

Re: ka man købe kobberplader online et sted???

så ku jeg såmend bare snuppe sanistål men syns ik jeg har brug for flere
meter
mvh klaus

Re: ka man købe kobberplader online et sted???
Hej Klaus

Så kik på varebiler, og når du så ser en blikkenslager bil hvor der står
noget om kobberindækninger på, så stop ham og spørg om de har
noget på lageret, eller tag og ring rundt til værkstederne i byen.

Mvh Max

Re: ka man købe kobberplader online et sted???

Ok, sidste gang jeg købte noget der, var det nu kun 199 x 209 mm.

Men der var jeg nu også selv inde i butikken.

Mvh. Uffe Ravn

Re: ka man købe kobberplader online et sted???

Prøv de kobberplader man bruger til at lægge under en brændeovn, de er da
ca. omkring et par mm tykke, og kan købes i de fleste byggemarkeder.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051210133242@smart-tech.dk
Re: ka man købe kobberplader online et sted???

Gætter på at der skal gå strøm i det, og at det derfor skal skæres ud?

Jeg har haft gode erfaringer med at tegne omridset i autocad, og sende
det til et firma, der kan skære det ud. Så slipper du for at indkøbe
kobber, og værktørj.

Bo //

Re: ka man købe kobberplader online et sted???
Det kan skæres med vand. www.hekl.dk kan klare den slags.

Re: ka man købe kobberplader online et sted???

Ja, og det kan vi osse her ovre på det Jydske Kontinent.

Jeg afleverer de to lag fra mit printudlægningsprogram, jeg vil have i
tykt kobber, på dxf format, og så kører det af sig selv.

Bo //

Re: ka man købe kobberplader online et sted ???

Hvad er prisen?

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Re: ka man købe kobberplader online et sted???

så vidt jeg husker var de 800kr pr maskintime + kobberprisen. Når det
kan opsættes og skæres på en halv time, synes jeg ikke det er dyrt. Det
var et sted nær Grenå. Jeg kan muligvis finde ud af det i morgen.