K149

Hej Gruppe.

Sidder her med en PIC K149 programmer.
Men jeg har problemr med at finde den rigtige USB driver.
Er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe med en driver der virker?
Det er til win xp.
--
MVH.
Finni

Re: K149

Hej!

Kig på:

FT232B (includerer FT232BM) RS232<->USB chippens drivere til mange
platforme findes på:

Virtual COM Port Drivers:
http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm
http://www.ftdichip.com /
http://www.ftdichip.com/FTDrivers.htm

-

http://www.ozitronics.com/progs.html#k149f
Citat: "...All the programmer kits use the 'FT232BM' chip..."

hilsen

Glenn

Re: K149

Tak for dit svar Glenn.
Disse sider har jeg besøgt.
Men jeg kan ikke finde den rigtige driver,
eller også forstår jeg ikke hvordan.

--
MVH.
Finni

Re: K149

Hej!

Du downloader "2.04.06, 20th March 2008".

Installationsguiden er her (linken var øverst på siden):
http://www.ftdichip.com/Documents/InstallGuides.htm
Følg så den.

I XP guiden side 14 (papirside 13) kan du se hvilken com-port nummer den
er dukket op på i "Device Manager". Den com-port vælger du så i
brænderprogrammet.

hilsen

Glenn

Re: K149