(K) Programmering af 27C256

Er der nogen, som har programmeringsudstyr til disse gamle prom'er, som de
eventuelt vil sælge / låne ud?
/BJ

Re: (K) Programmering af 27C256

hvor i landet er du

Re: (K) Programmering af 27C256

Et vildt gæt:
2620  Albertslund

Jesper Poulsen

Re: (K) Programmering af 27C256

heeyy .. det havde jeg slet ikke set.....smart ( slE5%r lige mig selv
senere :-d )

Re: (K) Programmering af 27C256

Jeg har en i hvidovre sE5% du kan da lige kikke ud og brE6%nde det du skal
have fixet
hvis du skal brE6%nde mere end en fantasiliard mE5% du ogsE5% gerne lE5%ne
den. + den gamle sure pc det kF8%rer pE5% :-).

jeg har ikke en GANG adaptor sE5% det er een af gangen  brE6%nderen er
hvis nok en sunshune expro60

Re: (K) Programmering af 27C256

Jeg har en i hvidovre så du kan da lige kikke ud og brænde det du skal
have fixet
hvis du skal brænde mere end en fantasiliard må du også gerne låne
den. + den gamle sure pc det kører på :-).

jeg har ikke en GANG adaptor så det er een af gangen  brænderen er
hvis nok en sunshune expro60

Hej Martin
Tak for tilbuddet. Her og nu skal jeg bare brænde et par stykker, men
fremover skal jeg nok brænde nogle i ny og næ. Det ideelle ville være, hvis
"nogen" havde en stående, som ikke kostede en formue. Lykkes det ikke at
finde en sådan, vil jeg meget gerne vende tilbage til dig.
BJ

Re: (K) Programmering af 27C256
www.willem.org

Re: (K) Programmering af 27C256

Tak for inspiration  -  det bliver nok denne her:
http://dk.farnell.com/batronix/bx32p-barlino/programmer-universal-usb/dp/1374014

mvh. BJ

Re: (K) Programmering af 27C256
http://dk.farnell.com/batronix/bx32p-barlino/programmer-universal-usb/dp/1374014

Så tror jeg at jeg hellere ville kigge på en Galep 4 eller 5.
Eller noget selvbyg som Willem-brænderen (har et eksemplar som jeg er glad
for :-)

--
Uffe Bærentsen

Re: (K) Programmering af 27C256
http://dk.farnell.com/batronix/bx32p-barlino/programmer-universal-usb/dp/1374014

Føj, den er dyr...

Re: (K) Programmering af 27C256
Hej!

http://dk.farnell.com/batronix/bx32p-barlino/programmer-universal-usb/dp/1374014

Hos Farnell er det special-price-just-for-you ;o) Nej, de har aldrig
været billige.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: (K) Programmering af 27C256
http://dk.farnell.com/batronix/bx32p-barlino/programmer-universal-usb/dp/1374014

Man kan ikke beskylde dem for at være for dyre i dette tilfælde.
Producenten tager selv 134EUR + moms => 1.016 Kr.
Så Farnells pris på 1.073 Kr. + moms er vist ikke helt ved siden af.

Se evt. http://www.progshop.com/versand/programmiergeraete/BX32P/index.html

Re: (K) Programmering af 27C256
Hej!

Så er det jo rimeligt nok. Jeg mente bare, at Farnell som regel er ret
dyre med deres stumper.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: (K) Programmering af 27C256
Den fra Farnell er købt og taget i brug. Den fungerer perfekt og kan kun
anbefales.
Tak til alle, som gav sit besyv med.

BJ

PS. Hvis nogen har en BILLIG UV-sletter stående, så lad mig det vide.

Re: (K) Programmering af 27C256

Et solarium? :-)

Jesper Poulsen

Re: (K) Programmering af 27C256

Hej BJ

 Jeg har kun een , men du skal vE6%re velkommen til at komme og lE5%ne
den.
sE5% kan jeg jo lige sE6%tte vand over til en kop F8%l.

Martin

Re: (K) Programmering af 27C256

Hej BJ

 Jeg har kun een , men du skal være velkommen til at komme og låne
den.
så kan jeg jo lige sætte vand over til en kop øl.

Martin

Det er vældig pænt af dig Martin, men nu hvor jeg selv har fået en brænder
og kan se hvad jeg sparer af tid i forhold til at køre til og fra en
"låne-en" ærgrer det mig at jeg ikke tidligere har ofret penge på en. Sådan
tror jeg også det vil gå med en uv-sletter.
Jeg håbede bare, at EPROM'erne var udfasede og at der derfor stod en ubrugt
sletter et sted.

Re: (K) Programmering af 27C256

Byg den selv med en UV-pære i en trækasse.

Jesper Poulsen

Re: (K) Programmering af 27C256

Man kan købe et 8W UV rør for ca 65 kr. hos RS men bølgelængden er angivet
ril ca. 350 nm.
EPROM data angiver en bølgelængde på ca. 250 nm.

Har du erfaring for, at et sådant rør er ok, eller hvilken pære har du
brugt?

vh. BJ

Re: (K) Programmering af 27C256
BJ_2620 skreiv: