(K) Programmering af 27C256

Er der nogen, som har programmeringsudstyr til disse gamle prom'er, som de eventuelt vil sælge / låne ud? /BJ

Reply to
BJ_2620

hvor i landet er du

Reply to
martin

Et vildt gæt:

2620 Albertslund
--
Mvh
Jesper Poulsen

heeyy .. det havde jeg slet ikke set.....smart ( sl=E5r lige mig selv senere :-d )

Reply to
martin

Jeg har en i hvidovre s=E5 du kan da lige kikke ud og br=E6nde det du skal have fixet hvis du skal br=E6nde mere end en fantasiliard m=E5 du ogs=E5 gerne l=E5ne den. + den gamle sure pc det k=F8rer p=E5 :-).

jeg har ikke en GANG adaptor s=E5 det er een af gangen br=E6nderen er hvis nok en sunshune expro60

Reply to
martin

Jeg har en i hvidovre så du kan da lige kikke ud og brænde det du skal have fixet hvis du skal brænde mere end en fantasiliard må du også gerne låne den. + den gamle sure pc det kører på :-).

jeg har ikke en GANG adaptor så det er een af gangen brænderen er hvis nok en sunshune expro60

Hej Martin Tak for tilbuddet. Her og nu skal jeg bare brænde et par stykker, men fremover skal jeg nok brænde nogle i ny og næ. Det ideelle ville være, hvis "nogen" havde en stående, som ikke kostede en formue. Lykkes det ikke at finde en sådan, vil jeg meget gerne vende tilbage til dig. BJ

Reply to
BJ_2620

Anders Jacobsen

Tak for inspiration - det bliver nok denne her:

mvh. BJ

Reply to
BJ_2620

Så tror jeg at jeg hellere ville kigge på en Galep 4 eller 5. Eller noget selvbyg som Willem-brænderen (har et eksemplar som jeg er glad for :-)

--
Uffe Bærentsen
Reply to

BJ_2620 skriver:

Føj, den er dyr...

Hej!

Klaus D. Mikkelsen wrote: >

Hos Farnell er det special-price-just-for-you ;o) Nej, de har aldrig været billige.

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

"Kim Voss Schrader" skrev i en meddelelse news:4965266f$0$90264$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Man kan ikke beskylde dem for at være for dyre i dette tilfælde. Producenten tager selv 134EUR + moms => 1.016 Kr. Så Farnells pris på 1.073 Kr. + moms er vist ikke helt ved siden af.

Se evt.

Allan Soerensen

Hej!

Allan Soerensen wrote: ...

Så er det jo rimeligt nok. Jeg mente bare, at Farnell som regel er ret dyre med deres stumper.

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Den fra Farnell er købt og taget i brug. Den fungerer perfekt og kan kun anbefales. Tak til alle, som gav sit besyv med.

BJ

PS. Hvis nogen har en BILLIG UV-sletter stående, så lad mig det vide.

Reply to
BJ_2620

Et solarium? :-)

--
Mvh
Jesper Poulsen

Hej BJ

Jeg har kun een , men du skal v=E6re velkommen til at komme og l=E5ne den. s=E5 kan jeg jo lige s=E6tte vand over til en kop =F8l.

Martin

Reply to
martin

Jeg har kun een , men du skal være velkommen til at komme og låne den. så kan jeg jo lige sætte vand over til en kop øl.

Martin

Det er vældig pænt af dig Martin, men nu hvor jeg selv har fået en brænder og kan se hvad jeg sparer af tid i forhold til at køre til og fra en "låne-en" ærgrer det mig at jeg ikke tidligere har ofret penge på en. Sådan tror jeg også det vil gå med en uv-sletter. Jeg håbede bare, at EPROM'erne var udfasede og at der derfor stod en ubrugt sletter et sted.

Reply to
BJ_2620

Byg den selv med en UV-pære i en trækasse.

--
Mvh
Jesper Poulsen

Instant-brew :-)

--
Mvh
Jesper Poulsen

Man kan købe et 8W UV rør for ca 65 kr. hos RS men bølgelængden er angivet ril ca. 350 nm. EPROM data angiver en bølgelængde på ca. 250 nm.

Har du erfaring for, at et sådant rør er ok, eller hvilken pære har du brugt?

vh. BJ

Reply to
BJ_2620