K: LUXMAN L-100 Manual

Bruger og /el. servicemanual  søges

Børge

Re: K: LUXMAN L-100 Manual

Hej Børge

Du har ramt den forkerte gruppe, prøv
dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: LUXMAN L-100 Manual

Hvad er det nu L-100 er for en karl?

Jeg har en Luxman ????-100  100W integreret forstærker stående. Er det sådan
en?
Den har jeg vist både manual og komplette diagrammer til. De er ikke til
salg, men der kan evt scannes de relevante sider.

mvh
Kåre

Re: LUXMAN L-100 Manual

Hej Kåre!

Ja det er en 100W integreret forstærker.

Jeg vil meget gerne modtage manual og diagrammer fra dig.

Børge mail:  BL-DK(fjern)@post.tele.dk

Re: LUXMAN L-100 Manual

Alletiders! Så bliver der alligevel brug for dem efter så mange år...;-)

Jeg finder det lige frem her i weekenden.

mvh
Kåre

Re: LUXMAN L-100 Manual

Øv, det er desværre en L-510 jeg har.
Jeg ved ikke om de har noget til fældes?

mvh
Kåre

Re: LUXMAN L-100 Manual

Hej Kåre!
ØV det må jeg nok sige. Jeg har fundet et billede af L-510 den er ca. 10 år
yngre end L-100, Så der kan ikke regnes med diagramsammenligning. Ærgeligt.
Håber der er an anden der kan hjælpe.
M.v.h.

Børge

Re: LUXMAN L-100 Manual