K : Loodestation!

er ikke lige sikker på at det er det rigtige forum...

men jeg vil ihvertfald gerne købe en loddestation! gerne weller. har ikke en
hat fis forstand på sådan en... men skriv hvad i har at tilbyde og hvad det
skal koste!

når nu jeg siger loddestation så mener jeg den der omformer hvor man kan
justere varmen og hvor der går en ledning ud til loddekolben. er det ikke
det man kalder en loddestation?

mvh.

Nikolai R. jensen

--
Mvh.

Nikolai R. jensen
Re: Loodestation!
Vil anbefale dig at prøve i dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Mvh
Anders O

Site Timeline