Køling og heatpipes

Hej derude,

nogen, der ved, hvor man finder info om og køber heatpipes/køleprofiler??

På forhånd tak!

Lars
lars(snabel-a)corbitz-mortensen.dk

Re: Køling og heatpipes

læs:
http://www.benchtest.com/heat_pipe1.html

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Re: Køling og heatpipes
Takker!

Lars

heatpipes/køleprofiler??

Re: Køling og heatpipes

Der er ikke noget elektronik i en heat-pipe :o (forkert gruppe, prøv
dk.edb.hardware)

Men jeg kan fra egen erfaring fortælle dig at det virker ;) - Jeg har
zalmans grafikkort køler, som har en heatpipe, og profilerne på hver sin
side af kortet er stort set lige varme (at føle på)

Købe dem?

www.edbpriser.dk!

Brian

Re: Køling og heatpipes

Tja, det ved jeg skam godt, men da det er elektronik, der skal køles og der,
såvidt jeg ved, ikke findes en nyhedsgruppe om køling, sååå........ ;o)

Og  hvem siger, jeg vil køle edb-udstyr??
Do not always jump to conclusion ;o)

Lars

Re: Køling og heatpipes
der,

Nu er dette ikke en gruppe om konsum-elektronik, såeh...

Mere aktuelle havde en eller flere af følgende nok været:
dk.edb.hardware.overclocking
dk.edb.hardware.grafikkort
dk.edb.hardware.casemodding

Tjah, men er det ikke det? :)

Men man kan vel også bruge heatpipe-kølere fra EDB-verdenen til alt muligt
andet elektronik, det er jo køling uanset hvad, og der er en hel del varme
der skal ledes væk fra en moderne PC, så profilerne skal nok kunne klare en
hel del :)

Brian

Re: Køling og heatpipes

men måske størst chance for kvalificeret svar i
dk.edb.hardware.stoej

selvom spørgsmålet meget vel kan være relevant i alle grupperne og
også i denne.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /